Шановні відвідувачі нашого сайту!
Ми дуже вдячні Вам за відгуки. Саме завдяки Вам ми можемо постійно вдосконавлювати рівень обслуговування в Міждународній Інноваційній Клініці.
В даному розділі публікуються відгуки, залишені в книзі відгуків і пропозицій або на нашому сайті. Адміністрація клініки залишає за собою право не публікувати відгуки, які несуть в собі інформацію образливого характеру, а також якщо немає можливості встановити особу пацієнта і / або ідентифікувати інцидент.
Просимо Вас коректно вказувати контактну інформацію. Заздалегіть дякуємо за розуміння.
Далі Ви зможете добавити свій відгук.
Ваша контактна інформація не буде відображена на сайті.
Submit your review | |
Доброго дня. Хочу подякувати інноваційній клініці за їхню прекрасну і налагоджену роботу. Свого часу робили МРТ коліна та спини чоловіку, залишились задоволені. потім я завагітніла та перший огляд та УЗД робили тут, Герасименко О.В. привітна та ввічлива! Останній раз зверталися з приводу планового огляду 1 місячної дитини, а саме консультації ортопеда та невролога, з додатковими обстеженнями. Пані, що на ресепшені, чудова жінка! Приємна, підібрала час, щоб ми з малою дитиною змогли пройти все максимально якісно та швидко! 10 з 10! Лікар-ортопед Портретний Є.О. чудовий професіонал, приємний, ввічливий і дуже компетентний! Наразі нам ще залишається лікар невролог та УЗД голови, обов'язково залишу відгук, щоб люди знали, що лікарі гарні, професіонали свого діла і їм можна сміливо довіряти! Дякую!!!
Дякуємо за ваш неймовірно позитивний відгук! Ми намагаємося зробити все можливе для комфортного перебування в клініці кожного нашого пацієнта. Обов'язково передамо колективу ваші теплі слова. Бажаємо Вам міцного здоров'я та всього найкращого. Завжди Ваші, адміністрація Міжнародної Інноваційної Клініки.
Шановна адміністрація клініки.
Хочу висловити свою стурбованість щодо якості обслуговування на ресепшені та поведінкою адміністраторів цього закладу.
Це мій перший візит до вашої клініки викликав невдоволення через не коректну поведінку адміністратора який мене приймав сьогодні (13.11.2023р. О 16:00) в мене зʼявилося враження що я прийшов не до «інноваційної клініки» а на базар!
Такого відношення я не бачив ні де, ні в одному мед. закладі. Хамство зашкалювало до крайньої межі.
Я записався до кардіолога (не від хорошого здоровʼя) ще дві неділі тому.
Приїхав я сьогодні рівно о 16:00 як і потрібно.
На ресепшені мене зустріла жіночка в синьому костюмі (я не бачив її бейджу можливо його в не було)
Вона кричала на мене що я запізнився і я затримую лікаря і в неї повно пацієнтів. На мої слова вона істерично реагувала кидавши мені то ручку то листка.
Її колеги також безперестану кричали що здавалось що я знаходжусь в якомусь балагані!
Звісно в мене із-за цього піднявся тиск та почалась тахікардія.
Прошу вжити заходів для покращення роботи персоналу та створення більш сприятливої атмосфери для пацієнтів.
Дякуємо за звернення та просимо вибачення за доставлені Вам незручності. Робота з персоналом проведена
Нравится клиника, нравятся доктора, часто посещаем клинику семьей. Но обслуживание на ресепшене ужасное. Хамство, ор, недопустимое...
Дякуємо за зворотній звʼязок
Хамское либо не компетентное отношение сотрудников колл-центра. Отказываются записывать на прием, сообщают ложную информацию - при звонке с моего номера сотрудница сказала, что на УЗИ все занято до конца сентября, , а мой друг перезвонил туда через 10 минут со своего номера и уже оказалось что места есть начиная с 11 сентября. Когда принимает уролог они не в курсе. Ответ был - перезвоните как-нибудь потом. Советую руководству клиники провести работу с сотрудниками.
Дякуємо за ваш відгук
Чудова клініка
Дякуємо за ваш відгук