Шановні відвідувачі нашого сайту!
Ми дуже вдячні Вам за відгуки. Саме завдяки Вам ми можемо постійно вдосконавлювати рівень обслуговування в Міждународній Інноваційній Клініці.
В даному розділі публікуються відгуки, залишені в книзі відгуків і пропозицій або на нашому сайті. Адміністрація клініки залишає за собою право не публікувати відгуки, які несуть в собі інформацію образливого характеру, а також якщо немає можливості встановити особу пацієнта і / або ідентифікувати інцидент.
Просимо Вас коректно вказувати контактну інформацію. Заздалегіть дякуємо за розуміння.
Далі Ви зможете добавити свій відгук.
Ваша контактна інформація не буде відображена на сайті.
Submit your review | |
Шановна адміністрація клініки.
Хочу висловити свою стурбованість щодо якості обслуговування на ресепшені та поведінкою адміністраторів цього закладу.
Це мій перший візит до вашої клініки викликав невдоволення через не коректну поведінку адміністратора який мене приймав сьогодні (13.11.2023р. О 16:00) в мене зʼявилося враження що я прийшов не до «інноваційної клініки» а на базар!
Такого відношення я не бачив ні де, ні в одному мед. закладі. Хамство зашкалювало до крайньої межі.
Я записався до кардіолога (не від хорошого здоровʼя) ще дві неділі тому.
Приїхав я сьогодні рівно о 16:00 як і потрібно.
На ресепшені мене зустріла жіночка в синьому костюмі (я не бачив її бейджу можливо його в не було)
Вона кричала на мене що я запізнився і я затримую лікаря і в неї повно пацієнтів. На мої слова вона істерично реагувала кидавши мені то ручку то листка.
Її колеги також безперестану кричали що здавалось що я знаходжусь в якомусь балагані!
Звісно в мене із-за цього піднявся тиск та почалась тахікардія.
Прошу вжити заходів для покращення роботи персоналу та створення більш сприятливої атмосфери для пацієнтів.
Дякуємо за звернення та просимо вибачення за доставлені Вам незручності. Робота з персоналом проведена
Нравится клиника, нравятся доктора, часто посещаем клинику семьей. Но обслуживание на ресепшене ужасное. Хамство, ор, недопустимое...
Дякуємо за зворотній звʼязок
Хамское либо не компетентное отношение сотрудников колл-центра. Отказываются записывать на прием, сообщают ложную информацию - при звонке с моего номера сотрудница сказала, что на УЗИ все занято до конца сентября, , а мой друг перезвонил туда через 10 минут со своего номера и уже оказалось что места есть начиная с 11 сентября. Когда принимает уролог они не в курсе. Ответ был - перезвоните как-нибудь потом. Советую руководству клиники провести работу с сотрудниками.
Дякуємо за ваш відгук
Чудова клініка
Дякуємо за ваш відгук
Благодарна Пасевину Василию Валентиновичу за индивидуальный подход к пациенту!. Положительный врач, веселый. Находит контакт - чудесно!
Провел диагностику и сразу пояснил мою проблему, огромная благодарность ему.
Дякуємо за ваш відгук